What I feel right now ?

Assalamualaikum




Be_large





Minggu lepas,..
Aku diberitahu yang dia dimasukkan ke hospital.
Atas sebab sesak dada.
Doktor syak ada masalah paru-paru..
Hmmm...

Then,.tadi pulak..
Dimasukkan ke hospital jugak..
kali ni berkerusi roda... kaki bengkak.
Atas sebab side effect dari masalah paru-paru..
Doktor nasihatkan jangan bersukan untuk sementara waktu..
(coz mlm semalam dia main futsal)
Hmmm...

Ya Allah...
Hanya Engkau sahajalah yang mengetahui apa yang aku rasakan kini.
Risau yang teramat.
Tapi...apakan daya...
Yang aku mampu hanyalah berdoa dan memohon agar Allah menyembuhkannya.
Serta sihat seperti sediakala.

Namun..
aku tetap positifkan diri.
Mungkin ini ujian yang Allah beri kepadanya..
Allah menyayangi hamba-hambaNya.
Dan aku turut diuji agar setia dengannya.
InsyaAllah.








nkckpckit : Semoga segera sembuh. Amin.

Cikgu PN. Powered by Blogger.