Tenang

Assalamualaikum




7.00 pagi..
Alhamdulillah... Aku diizinkan oleh Allah untuk hidup pada hari ini.
Selepas melaksanakan kewajipanku,
Aku terus mengadap komputer riba biru ku ini.
Niat di hati mahu buat assignment...
tapi setelah di fikir-fikir...
better study,kerana pagi-pagi yang fresh sambil dengar zikir dari Hafiz Hamidun....
otak pasti akan berfungsi dengan baik...
InsyaAllah..

Zikir dari Hafiz Hamidun???
Ianya pasti tidak akan janggal kepada sesiapa yang mengenali Hafiz Hamidun ini.
Dikala hati dan otak yang berserabut dengan segala masalah di dunia ini...
Aku mendengar zikrullah dari Hafiz Hamidun...
Sesungguhnya hati ini sangat tenang.....
Tenang-setenangnya air di lautan....
Tapi disamping mendengar zikrullah...
Eloklah kita mengikutnya sekali dan memahami maksud-maksud yang terpalit di sebalik zikrullah itu.

Adakalanya aku sendiri tidak perasan air mata ini mengalir...
Setelah mendengarnya....
Ya Allah...sungguh banyak dosa yang telahku lakukan...
Namunku tahu,..Allah itu maha Pengampun...lagi maha Penyayang...






nkckpckit : Dika masalah menyelubungi,aku masih mampu tersenyum. Kerana ku tahu Kau (ya Allah) ada di sisiku... ^_^

Cikgu PN. Powered by Blogger.