All out

Assalamualaikum




Aku tak mengatakan aku ni manusia sempurna.
Aku juga tidak mengatakan aku ini manusia yang baik.
Aku turut ada cacat cela.
Aku ni hanya manusia biasa.
Tidak sempurna seperti Rasulullah S.A.W.

Namun,..
Aku masih mempunyai maruah.
Sabar aku masih ada batasnya.
Tak perlulah kau menuduhku melulu.

Kawan..
Jika aku ada melakukan kesilapan,.
tegurlah aku secara baik.
Bukan menuduhku melulu.
Aku masih mempunyai perasaan.
Sedih,kecewa,sakit hati..
Semua menjadi satu.

Kawan,.
Aku tak pernah pinggirkan kamu.
Malah,aku mengambil berat terhadap kau.
Mungkin kau tidak nampak cara aku mengambil berat.
Kerana aku tidak menunjuk.

Kawan,
Aku harap kau faham.
Buanglah jauh ego kamu.
Kerana ianya membataskan persahabatan kita.


Honestly,.
Aku sayang hubungan persahabatan kita.








401210_2542988309102_1697257664_n_large








nkckpckit : Kita masih belajar mengenali antara satu sama lain.

Cikgu PN. Powered by Blogger.