miss Laknatullah,....~

Salam,...




Hmmm,...
tak tahu  r nk  ckp cmne ngn pe dh jd ngn dunia ni skrg,..
mcm2 berlaku,..
Gempa bumi,..
Tsunami,...
adakah tu tanda ALLAH murka pd hamba2Nya,...?
Sebab pe ALLAH murka pd hamba2Nya,..?
De sebab dari tu sume,...
Takut PN bile pk kannyer,...
Subhanallah,...

Pe kata korg nilaikan dari video ni,...

video






So,.cmne??
bkn niat nk condemn 'jenis mereka' ni,...
ni sume sebab kecelaruan jantina,...
bkn slh mereka gak,,tp de gak pengaruh dri luar,..
nk d pendekkan cite,...
PN pelik,.cmne 'jenis2 mereka' ni leh lepas wat pertndingan tu,..
cmne Malaysia leh benarkan,..???
Ya ALLAH,..!!
ALLAH murka,...
Astaghfirullah....
*smbil geleng2 kpala,...










nkckpckit : sumber dri http://omygod.my/,...











Comments
2 Responses to “miss Laknatullah,....~”
  1. pernah tengok video nih baru2 nih, siyes! aku pikir ni lelaki ke perempuan? badan cantek siot! tapi suara???? mak aihhh~~ siyesly! mcm mne pertandingan ni bley lepas??? siap ada artis tempatan buat persembahan? ishhh3...tak tau nak kata ape da~~

  2. hmmm,,thu takpe,..
    siyes dowh,.geli aq,...
    cntik giler,...tp suara jer takleh tipu diri sndiri,..

Cikgu PN. Powered by Blogger.